We zijn dé vastgoedvernieuwer voor uw corporatie

werken bij de variabele: 0800-7107

We zijn dé vastgoedvernieuwer voor uw corporatie

Planvormer

Regio Nijmegen
32-40 uur per week

Introductie

Ben jij de planvormer die inzicht wil verstrekken in vastgoedonderhoud?

En wil je…

  • de organisatie en de opdrachtgever adviseren over uiteenlopende onderhoudsvraagstukken
  • de projectleider ondersteunen bij het ontwikkelen van MeerJarenOnderhoudsPlannen (MJOP) en het Plan Kwaliteitsbeheersing
  • vanuit een vastgoedonderhoudsbedrijf betrokken zijn bij de energietransitie en circulariteit

Kom dan bij ons werken en groei met ons mee!

Functie

Als Planvormer adviseer je over uiteenlopende onderhoudsvraagstukken. Jouw doel hierbij is om de gestelde kaders van de opdrachtgever te vertalen naar de beste onderhoudsscenario’s, tegen een reële prijs. 

Dit scenario vertaal je naar een werkomschrijving met de benodigde capaciteiten: mensen en middelen, planning, (meerjaren)begroting, inkoopspecificaties, en benodigde vergunningen.

Energietransitie, circulariteit, klimaatadaptatie, bewonersparticipatie, veiligheid, techniek, leefbaarheid en het financiële plaatje neem jij samen met de professionals mee in de planvorming. Potentiële risico’s, die de projectkosten kunnen beïnvloeden, neem je hierin mee.

Concreet betekent dit dat je:

  • het Programma van Eisen, de wensen en KPI’s van de opdrachtgever inventariseert. Hierbij richt je je op de technische en sociale kenmerken en de haalbaarheid;
  • de eisen, wensen en openstaande vragen onderzoekt en (ter plaatse) een quick-scan of inspectie uitvoert;
  • een analyse maakt op de bevindingen en betrokkenen adviseert over mogelijke (verbeter-) maatregelen;
  • tijdens de inventarisatie tot aan de opdrachtverstrekking ben je het aanspreekpunt voor de opdrachtgever. Tijdens de voorbereiding en uitvoering een vraagbaak is voor de Projectleider en Projectondersteuner.

Functie-eisen

Je wordt enthousiast van het creëren van inzicht in onderhoud. Je hebt, met je kritische en analytische blik, snel door wat er nodig is in de projecten. Nu en in de toekomst. Je werkt samen met collega’s en externe partijen om het juiste advies samen te stellen. Verder heb je:

  • een relevante opleiding, minimaal op mbo-niveau;
  • goede kennis van calculatie- en uitvoeringsmethodes en geautomatiseerde calculatieprogramma’s;
  • kennis van projectplanning en –uitvoering en logistieke processen;
  • kennis van en affiniteit met Resultaat Gericht Samenwerken (RGS);
  • organisatorische, administratieve en commerciële capaciteiten.

Aanbod

We bieden een goed pakket aan arbeidsvoorwaarden. Naast een uitstekend salaris krijg je van ons:

  • uitzicht op een vast dienstverband;
  • een goede pensioenregeling, waarvan De Variabele 75% betaald;
  • 30 vrije dagen bij een fulltime dienstverband;
  • een laptop, telefoon en andere voorzieningen die nodig zijn om je werk goed uit te kunnen voeren;
  • een pakket aan flexibele arbeidsvoorwaarden, waaronder het leasefietsplan, korting op een sportschool abonnement, korting bij vaste leveranciers en collectieve verzekeringen;
  • een open cultuur waar werkplezier centraal staat;
  • een introductieprogramma, onze Opstaptraining, waarin we je in een aantal ochtenden klaarstomen  voor jouw rol binnen De Variabele;
  • veel mogelijkheden om via opleidingen en trainingen aan je persoonlijke en professionele ontwikkeling te werken;

en vooral een betrokken en ambitieus team om mee samen te werken.

Inlichtingen

Samen met de inspecteurs, projectondersteuners en projectleiders speel je een cruciale rol in het adviseren over en vormgeven van onderhoudsscenario’s voor woningbouwcorporaties. Dit doen we op basis van de RGS-methode, waarbij je werkt voor vaste opdrachtgevers. Daarbij kijken we ook naar jouw woonplaats. Na een inwerktraject is werken op onze vestigingen in Doetinchem, Nijmegen of Veenendaal mogelijk.

Dit zijn wij

Organisatie

De Variabele is gespecialiseerd in renovatie, onderhoud en verduurzaming van vastgoed. Dat doen we veelal voor woningcorporaties in de regio’s Nijmegen, Elst, Doetinchem, Helmond of Veenendaal. We zijn jaren geleden ontstaan uit een fusie van 3 familiebedrijven. Vandaar ook onze platte structuur, korte lijnen en betrokken en loyale collega’s. We lopen graag voorop, bijvoorbeeld met innovatieve oplossingen voor verduurzaming. Maar ook door vernieuwende samenwerkingen aan te gaan met onze partners. We dagen elkaar graag uit om mee te denken over de verbetering van processen.

En gaat jouw maatschappelijke betrokkenheid net als die van ons verder dan de sociale huursector? Mooi! Dan doe je vast en zeker mee aan onze jaarlijkse vrijwilligersdag De Variabele Doet! Zo bouwden we al eens een dak boven de kinderboerderij van een Bio Vakantieoord. En klusten we voor het Leger des Heils. Gaaf toch?

Meer informatie? Neem contact op met Cindy Scholten

Vacature delen

Sollicitatieprocedure

Vind de vacature die bij je past en druk op de ‘solliciteer’ button. Vul het sollicitatieformulier in en upload je CV.

Binnen 5 werkdagen ontvang je een persoonlijk antwoord via de mail of telefonisch via onze recruiter.

Bij interesse plannen we een eerste kennismakingsgesprek in. Dit is vaak met de afdelingsmanager en een collega van HR.

Allebei nog steeds enthousiast? Dan volgt er een tweede gesprek of een meeloopdag. Maak kennis met je toekomstige collega’s.

Pas jij perfect in ons team? Dan ontvang je een persoonlijk salarisvoorstel inclusief alle arbeidsvoorwaarden die passen bij de functie.

Is alles akkoord? Welkom bij de Variabele! We kijken uit naar je komst.